Choć tak naprawdę wszystkie dają poczucie odmiennego świata.
Moje...
1. The End (odpływ myśli po prostu...)
2. People Are Strange
3. Light My Fire
4. Love Me Two Times
5. Crystal Ship
6. Soul Kitchen
8. Back Door Man
9. Riders On The Storm
10. Break To The Other Side
Moje to:
1. The End
2. People Are Strange
3. Crystal Ship
4. Break On Through To The Other Side
5. People Are Strange
6. Riders On The Storm
7. Light My Fire
8. Strange Days
9. You're Lost Little Girl
10.Unhappy Girl
1.Riders On The Storm
2.The End
3.Light My Fire
4.Break On Through
5.Hello, I Love You
6.L.A. Woman
7.Love Her Madly
8.People Are Strange
9.Peace Frog
10.Waiting For The Sun
1.Not To Touch The Earth(nie znam lepszej piosenki!!!)
2.When The Music's Over
3.Waiting For The Sun
4.The End
5.Love Me Two Times
6.The Crystal Ship
7.L'America/Five to One
8.Yes,The River Know
9.People Are Strange
10.The Spy/Spanish Caravan
ale tak naprawdę kocham wszystkie piosenki The Doors i cięzko jest ułożyć ich "listę przebojów"
No i jeszcze:
1. Touch me
2. Twentienth Century Fox - ten kawałek podobno napisał o Pameli
i mamy już chyba takie małe "The Best of..."
Obok Scorpionsów i Pink Floyd jeden z moich ulubionych zespołów!
Dla mnie w czołówce:
The End - dlatego, że arcydzieło
Alabama Song (Whisky Bar) - dlatego, że zajebiste ;)
Nad resztą musiałbym się zastanawiać
1. The End
2. When The Music Over
3. LA Woman
4. Strange Days
5. People Are Strange
6. Indian Summer
7. Riders On The Storm
8. The Unknown Soldier
9. Alabam Song.
10. Waiting For The Sub
Ja bym Alabama Song nie uwzględniła do swej listy, gdyż ten utwór nie jest autorstwa The Doors. Jednakże bardzo lubię ten utwór.
1. Heroin
2. The End
3. Light My Fire
4. My Wild Love
5. Five to One
6. When the Music,s Over
7. People are strange
8. Ghost Song
9. Riders on the storm
10. Love street
1. When the Music's Over
2. Take it as it comes
3. The End
4. Kitchen Soul
5. Soft Parade
6. Cristal Ship
7. Indian Summer
8. Peace Frog
9. Light My Fire
10. Shaman Blues
11. Touch Me
12. Alabama Song
13. Love Her Madly
14.Five to one
15. Twentienth Century Fox
najlepsze(wg. mnie):
1.love me two times
2.mental floss
3.love street
4.maggie m'gill
5.alabama song
6.awake ghost song
7.back doors man
8.build me a woman
9.celebration of the lizard
10.whiskey, mystics & men
1. Riders On The Storm
2. People Are Strange
3. Love Me Two Times
4. Ships With Sails
5. Love Her MaDLY
6. The End
7. Peace Frog
8. Light My Fire
9. Hello I Love You
10. The Soft Parade
Właściwie to mógłbym tu umieścić całe albumy "The Doors" i "Strange Days" ale wyszczególnię.
1. End Of The Night
2. Strange Days
3. Riders On The Storm
4. The End
5. Moonlight Drive
6. Roadhouse Blues
7. I Can't See Your Face in My Mind
8. People Are Strange
9. Break On Through
10. Soul Kitchen
Mało muzyki wymienionej z przecudnej płyty "L.A. Woman" (poza, oczywiście, Raidersami). Mój top:
1. The End
2. Strange Days
3. L.A. Woman
To tak po ulubionej piosence w kolejności z najfajniejszych trzech płyt.
Inne w czołówce:
Riders on the Storm
Texas Radio and a Big Beat
Light My Fire
Crystal Ship
Love Me Two Times
End of the Night
Love Her Madly
People Are Strange
The Changeling
Break On Through
Soul Kitchen
My Wild Love
Indian Summer
Moonlight Drive
1.The End
2.Back Door Man
3.Raiders On the Storm
4.Break On Through
5.End Of The Night
6.Roadhouse Blues
7.Hello, I Love You
8.Peace Frog
9.The Spy
1. When the music's over
2. Love her madly
3. Love me two times
4. Riders on the storm
5. Been so long
6. Roadhouse blues
7. Light my fire
8. Whiskey bar
9. Running blue
10. Riders on the storm
11. Strange days
12. Unhappy girl
13. The crystal ship
14. Take it as it comes
Kolejność przypadkowa, oprócz 3 pierwszych
1. Love Street
2. People Are Strange
3. Waitin for the Sun
4. Roadhouse Blues
5. Break on Through
6. A niech będą Ci Ridersi
Wyłącznie Light My Fire lubię bo inne piosenki mi się nie podobają.Bywa czasem i tak że lubi się utwór jakiegoś zespołu czy wykonawcy tylko jeden i tak jest z tym wokalistą.