Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Szkoła uwodzenia - 8 2 - Szkoła uwodzenia 2 - 8 3 - Ostrożnie z dziewczynami - 7 4 - Zostańmy przyjaciółmi - 6 5 - Zemsta futrzaków - 5.5 6 - Wycieczka na studia - 4