Od Widoku Z Sypialni, Złego Wpływu, Ręki Nad Kołyską, Dzikiej Rzeki aż po Tajemnice Los Angeles - wszystkie te filmy cechują się bardzo wysokim poziomem i są jego najlepszym okresem twórczym.
Tajemnice Los Angeles i Cudowni chłopcy to jedne z moich ulubionych i za to chwała temu panu! Jednak oprócz nich nie widzę nic równie interesującego. A 8 mila totalna porażka.